Tréninkové tričko využívají hráči klubu nejen na tréninky a předzápasové rozcvičky, ale také během turnajů. Těm nejmenším kategoriím slouží také jako druhá sada dresů bez čísla. Pro nadcházející dvě sezóny, což je předpokládaná životnost tréninkového trička, vybral klub světle modrou barvu.


Tréninková trika slouží i jako prostor pro reklamu klubových partnerů. Na zadní straně trika je prostor pro logo deseti partnerů, a to od ramen až k pasu. Cena této formy reklamy je 20. 000 Kč na celé dvě sezóny.

V případě, že by měl některý ze sponzorů zájem o celou plochu na zadní straně trička, je cena reklamy 100 000 Kč za rok. Výrobu hradí i zajistí klub.

Vzhledem k tomu, že se FBS Olomouc prezentuje na řadě turnajů po celé republice, akcích pro veřejnost a fanoušky a nastupuje v několika různých soutěžích, je potenciál reklamy opravdu velký. Logo partnerů se spolu s hráči a hráčkami dostane do nejrůznějších koutů republiky a českými hranicemi to končit nemusí. Například před nedávnem vyrazily naše juniorky a dorostenky až do

dalekého Švédska. Pro lokální partnery je pak reklama na tričku skvělou možností prezentace své firmy v rámci našeho regionu, ve kterém se odehrává valná většina mládežnických utkání a turnajů.

Vzorové tréninkové tričko je možné si prohlédnout po předchozí domluvě se Zuzanou Spurnou (725 358 128).

Pokud máte zájem o spolupráci s olomouckým klubem (nejen) touto formou, kontaktujte nás na e-mailové adrese marketing@fbsolomouc.cz.